متاسفانه در مرورگر شما جاوا اسکریپت غیرفعال است برای مشاهده درست صفحه جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال نمایید.
از این لینک می توانید نحوه فعال کردن جاوا اسکریپت مرورگر خود را ببینید.
وظایف اداره فارغ التحصیلان و نظام وظیفه

 

 
 
 

وظایف اداره فارغ التحصیلان و نظام وظیفه

 
    1.       ابطال برگه معافیت تحصیلی دانش آموختگان و معرفی به نظام وظیفه
    2.       صدور گواهینامه موقت فراغت از تحصیل
    3.       صدور ریزنمرات تایید شده قابل ترجمه
    4.        صدور گواهینامه ممتازین 10 درصد و رتبه
    5.        اعلام رتبه اول هر رشته در پرتال سازمان سنجش
    6.       صدور تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان
    7.       صدور گواهینامه های موقت ِ دانشنامه و ریزنمرات قایل ترجمه المثنی
    8.       صدور مجوز خروج از کشور
    9.       درخواست سنوات و مجوز ادامه تحصیل از سازمان وظیفه عمومی
    10.     محاسبه هزینه تحصیلی مربوط به آموزش رایگان
 
 
  

نکات قابل توجه کلیه دانش آموختگان

 
  • مراحل فراغت از تحصیل دانشجویان پس از ثبت کلیه نمرات امتحانی، کنترل، تأیید و سپس اعلام مراتب فارغ التحصیلی از طریق آموزش دانشکده به اداره کل آموزش دانشگاه انجام می گیرد.
  • دانش آموختگان باید قبل از تسویه حساب، با مراجعه به آموزش دانشکده، در صورت مغایرت اطلاعات موجود در سیستم گلستان (نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، محل تولد، محل صدور و آدرس دقیق پستی) نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. در صورت عدم اصلاح اطلاعات از سوی دانش آموخته کلیه عواقب آن بر عهده ایشان خواهد بود.
  • گواهینامه موقت پایان تحصیلات آقایانی که مشکل سربازی ندارند و خانم ها حداکثر طی مدت سه ماه پس از بررسی کامل پرونده توسط واحد فارغ التحصیلان و نظام وظیفه صادر می گردد. لذا از مراجعه حضوری قبل از مدت تعیین شده خودداری فرمایید.
  • نامه معرفی به خدمت نظام وظیفه عمومی مشمولان، حداکثر طی مدت سه ماه پس از اعلام فارغ التحصیلی به آدرس محل سکونت مندرج در پرونده تحصیلی فارغ التحصیل ارسال می شود.
  • بدیهی است عواقب ناشی از عدم دریافت نامه ابطال معافیت و پیگیری امور مربوط به نظام وظیفه بر عهده شخص فارغ التحصیل خواهد بود. در صورت عدم دریافت نامه ابطال معافیت تحصیلی، طی مدت تعیین شده، دانش آموخته موظف به مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و دریافت نامه ابطال و سپس مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ می باشد.
 
 
 

مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه موقت

 
    1.      تکمیل فرم درخواست گواهینامه موقت
    2.      واریز مبلغ 200،000 ریال به شماره حساب 0112633471007بانک ملی به نام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و ارائه فیش واریزی به همراه فرم مربوطه
    3.      ارائه کارت شناسایی معتبر، شناسنامه یا کارت ملی
    4.      دو قطعه عکس پرسنلی 4*3 جدید
    5.      ارائه یکی از مدارک مربوط به نظام وظیفه:
  • ارائه برگ سبز خدمت سربازی (با تاریخ معتبر) و تصویر آن بدون غیبت
  • ارائه گواهی اشتغال به خدمت سربازی (با تاریخ معتبر) بدون غیبت
  • ارائه کارت پایان خدمت و تصویر آن
  • ارائه کارت معافیت از خدمت و تصویر آن
  • در صورت تحصیل در مقاطع بالاتر، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از آن موسسه آموزشی با قید شماره کلاسه معافیت تحصیلی
    6.      چنانچه مایل هستید شخص دیگری به نیابت از شما گواهینامه را تحویل بگیرد، نامبرده میتواند با داشتن وکالت محضری از جانب شما اقدام به دریافت گواهینامه نماید. در غیر این صورت از دادن گواهینامه به غیر معذوریم.
    7.      گواهینامه فوق ارزش کاریابی، استخدامی و ادامه تحصیل در ایران را دارد و کاملاً معتبر می باشد.
  
 
  

مدارک لازم جهت تحویل دانشنامه و ریزنمرات تأیید شده

 
    1.      تکمیل فرم درخواست دانشنامه و ریزنمرات تأییدشده و واریز مبلغ 400،000 ریال به شماره حساب 0112633471007بانک ملی به نام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و ارائه فیش واریزی به همراه فرم مربوطه
    2.      اصل گواهی موقت پایان تحصیلات.
    3.      تسویه حساب بدهی های صندوق رفاه، بدهی خوابگاه و کمک هزینه تحصیلی مندرج در گواهینامه موقت.
    4.      سه قطعه عکس پرسنلی 4×3 جدید.
    5.      یک برگ تصویر شناسنامه (در صورت تغییر یک تصویر از صفحه توضیحات).
    6.      تصویر کارت ملی.
 
  7.      
تصویر پایان خدمت یا معافیت (جهت برادران).
  • برگه آماده به خدمت.
  • نامه اشتغال به تحصیل با ذکر شماره کلاسه نظام وظیفه.
  • گواهی اشتغال به خدمت سربازی بدون داشتن غیبت قانونی.
  • ارائه کارت معافیت از خدمت و تصویر آن
  • در صورت تحصیل در مقاطع بالاتر، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از آن موسسه آموزشی با قید شماره کلاسه معافیت تحصیلی
  •   
      8.      
     
    لغو تعهدات آموزش رایگان مندرج در گواهینامه موقت (ویژه دانش آموختگان روزانه) به یکی از سه روش ذیل:     
    الف: گواهی اشتغال به کار:
    • تحویل نامه تأییدشده و رسمی سابقه کار تمام وقت، با ذکر سابقه بیمه، به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که در آن تاریخ دقیق شروع به کار و پایان کار مشخص باشد.
    • کارکرد نبایستی در زمان تحصیل در دوره روزانه مقطع بالاتر دولتی باشد، اما سوابق کار همزمان با تحصیل از کسانی که در دانشگاه های آزاد، پیام نور و نوبت دوم(شبانه) دانشگاه های دولتی در مقطع بالاتر تحصیل می کنند، پذیرفته است.
    • سابقه خدمت جزء سابقه کار محسوب می گردد.
    • در صورت کمتر بودن تعداد ماه های کارکرد از سنوات تعهد آموزش رایگان، الباقی تعهدات خریداری شود.
    ب: خرید تعهدات
    • جهت مشاهده نرخ خرید تعهدات آموزش رایگان مصوب به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه نمایید.
    ج: نامه از اداره کل کار و امور اجتماعی استان محل زندگی مبنی بر عدم دسترسی به فرصت شغلی (برای برادران از تاریخ صدور کارت پایان خدمت یا صدور معافیت دائم) پس از یک سال از تاریخ فراغت به شرط آنکه در پرونده تحصیلی هیچگونه تأییدیه اشتغال به خدمت در بخش دولتی، خصوصی و یا ادامه تحصیل در مقطع بالاتر موجود نباشد. فرد متقاضی جهت دریافت نامه از اداره کل کار و امور اجتماعی، حداکثر تا شش ماه بعد از تاریخ صدور کارت پایان خدمت (آقایان) و حداکثر شش ماه بعد از تاریخ فراغت از تحصیل (خانم ها) فرصت دارد در مراکز کاریابی ثبت نام کند.
        9.      چنانچه مایل هستید شخص دیگری به نیابت از شما دانشنامه و ریزنمرات تأیید شده را تحویل بگیرد، نامبرده میتواند با داشتن وکالت محضری از جانب شما اقدام به دریافت مدارک نماید. در غیر این صورت از دادن گواهینامه به غیر معذوریم.
     
       

     

    تاریخ به روزرسانی: 1398/04/29
    تعداد بازدید: 0
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

    ارسال نظرات
    نام
     
    آدرس پست الکترونیکی شما
       
    توضیحات
     
    تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
     
    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میباشد.
    Powered by
    Powered by DorsaPortal