متاسفانه در مرورگر شما جاوا اسکریپت غیرفعال است برای مشاهده درست صفحه جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال نمایید.
از این لینک می توانید نحوه فعال کردن جاوا اسکریپت مرورگر خود را ببینید.
وظایف اداره پذیرش و ثبت نام

 

 
 
 

وظایف اداره پذیرش و ثبت نام

 
    1.       برنامه ریزی پذیرش دانشجویان جدیدالورود در هر سال
    2.       ارسال نمرات مهمان و انتقالی
    3.       پیگیری و اقدام برای اجرای تصمیمات شورای آموزشي
    4.        انجام امور پذیرش دانشجو در موارد متفرقه (انتقالی ها و .... انجام مکاتبات لازم در این زمینه)
    5.       درخواست تاییدیه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ....، دریافت تاییدیه های تحصیلی مقاطع قبلی و بررسی آنها
    6.       دريافت و بررسی تسویه حساب های قطعی شده دانشجويان
    7.       بررسی صورتجلسات فارغ التحصیلی
    8.       پاسخگویی به مراجعین وانجام امور آموزشی در حوزه اداره متبوع، به تشخیص مدیر
    9.       امور مربوط به انتقال فرزندان هيئت علمي و ميهمان
    10.     بررسي امور مربوط به مرخصي تحصيلي
    11.     امور مربوط به كميسيون موارد خاص
    12.     امور مربوط به كميته منتخب آموزشي
    13.     امور مربوط به تغيير رشته و گرايش
    14.     تهيه و تنظيم فرمهاي خلاصه وضعيت دانشجو جهت ارسال به وزارت علوم
    15.     امور مربوطه به دوره هاي آزاد جهت معرفي دانشجويان فاقد سنوات ،ترميم معدل، بازگشت به تحصيل و ادامه تحصيل
    16.     رسيدگي و جوابگويي به كليه مكاتبات مربوط به امور حين تحصيل
    17.     اخذ تعهد انجام امور آموزشي در مهلت مقرر
    18.     تاييد يه مبني بر فعال بودن دانشجويان متقاضي به سفر هاي زيارتي
    19.     دریافت فرمهای مهمان و انتقال برای بررسی احراز شرایط
    20.     تفکیک کردن فرمها بر اساس شرایط آنها ( شبانه بودن، نداشتن یا داشتن کد برای متقاضیان انتقال و غیره
    21.     آماده کردن پرونده های مهمان و انتقال رسیده و ارسال آنها به تفکیک رشته به دانشکده ها
    22.     دریافت فرمهای متقاضیان تغییر رشته دانشجویان همین دانشگاه و بررسی وضعیت آنها و آماده کردن پرونده های واجد شرایط و ارسال به دانشکده ها
    23.     پی گیری موضوع دریافت نتایج بررسی پرونده ها از دانشکده ها
    24.     دریافت نتایج بررسی پرونده های مهمان و انتقال دانشجویان این دانشگاه و در صورت لزوم، اقدام برای ایجاد ترم و تغییر وضعیت آنها
    25.     اعلام نتایج بررسی پرونده های مهمان و انتقال به دانشجویان متقاضی
    26.     رسیدگی به امور دانشجویان متقاضی مهمان که از تقاضای خود انصراف داده اند
    27.     انجام تسویه حساب دانشجویان مهمانی که که یک یا دو ترم در این دانشگاه تحصیل کرده و قصد بازگشت دارند. گرفتن کارنامه و انجام مراحل اداری آن ( تهیه نامه و تایپ و دبیرخانه ) و ارسال آنها به دانشگاههای مبداء
    28.     ارسال پرونده های دانشجویان دانشگاه که به سایر دانشگاههای کشور منتقل شده اند
    29.     تخصيص واحد به دانشجويان ورودي جديد
    30.     تهيه گواهي ثبت نام و شناسنامه دانشجويي و نظارت بر ثبت نام دانشجويان جديدالورود
 
 
 

تاریخ به روزرسانی: 1396/08/15
تعداد بازدید: 0
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میباشد.
Powered by
Powered by DorsaPortal